Nowości Tabacora Parfums 2015

Tabacora Parfums jest nową marką perfum mało znaną, która w ofercie ma na razie dwa zapachy w formie attarów, czyli mocno skoncentrowanych oleistych olejków. Firma oraz dystrybutor jest z Polski .W kolekcji Chariots Of Love ( w tłumaczeniu Rydwany Miłości) znajdziemy Salim Attar oraz Anarkali Attar. Wielkość próbek które dostałem do testów wzbudziły we mnie zachwyt, każdy sampel o pojemności 1ml dość sporo jak na takie zapachy,wystarczy malutka kropla żeby zapach roznosił się wokół nas. Opakowanie sampli jest delikatne, gładkie niczym welur. Poniżej zestaw próbek oraz kartka od producenta promująca nowe zapachy.DSC01688

Pierwszym zapachem który dzisiaj testuje jest Salim już na początku tego zapachu czuć magię orientu,przepychu,bogactwa oraz najwyższej jakości składników Róża zaczyna mieszać się z szafranem oraz irysem zapach zaczyna się robić kremowy . Po kilku minutach zaczyna do tego dołączać cypriol( inaczej papirus) niestety, ale balsamu gurjum nie wyczuwam oraz oud. Po kolejnych minutach dołącza kolejna porcja oud-u ,paczula taką którą lubię brudna i ziemista, całość kompozycji kończą nuty zwierzęce wysokiej jakości ambra oraz piżmo. Zapach zaczyna się robić mocno tajemniczy,dymny,zawiesisty pozbawiony słodkiej róży,czuć że ten zapach powala na kolana, jestem w stanie go określić jako attar o wielkiej sile rażenia,ale nie mordujący osoby która go nosi. Całość zapachu przypomina na mojej skórze lekko podpalane liście z drzew zmieszane z tytoniem. Również można w nim dojrzeć suchą drzewną, balsamiczną nutę połączoną z ambra oraz piżmem która próbuje uwieść ludzi dookoła. Osoby które uwielbiają arabskie klimaty będą pod dużym wrażeniem! Ja co chwilę wącham rękę bo tak zapach mi się podoba 🙂 Dziękuje mojej skórze za to że szybko przepędziła nutę irysa bo niewiem jakby to wszystko się skończyło…
Salim

Nuty głowy: Szafran, Róża,Irys,

Nuty serca: Cypriol, Balsam Gurjum,Drewno Agarowe(Oud),

Nuty bazy: Drewno Agarowe(Oud), Paczula, Ambra, Piżmo.

Perfumy można kupić w perfumerii internetowej Luxury for Less cena 850 zł / 15ml

Fotografia 2 pochodzi z fb Tabacora Parfums

Informacje o teza20

Moja przygoda z zapachami zaczęła się już dawnoooo temu :) Od małego wszystko musiałem powąchać itp...Natomiast od 2007r wsiąknąłem w środowisko forum wizażu o perfumach i tak się zaczęła jazda z perfumami.I która trwa do dziś...
Ten wpis został opublikowany w kategorii nowości i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Nowości Tabacora Parfums 2015

  1. Niewymownie zachwyca mnie Twoje postępowanie w pisaniu tekstów.

  2. Mobilizujesz mnie do twórczych zadań. Dziękuję za nietuzinkowy artykuł.

Skomentuj

