Podsumowanie roku 2013

Witajcie!

Odkopałem w czeluściach sieci blog który zamierzam kontynuować. Jako że jesteśmy już w roku 2014 to pozwolę sobie na małe podsumowanie poprzedniego roku, który obfitował różnymi nowinami czasem dobrymi, a czasem złymi 😦 Ale przeważały te dobre np:

  • Wystawa malarska mojej koleżanki malarki Justyny Neyman w Warszawie w perfumerii Mon Credo (perfumeria zlokalizowana w najdroższym domu towarowym w Polsce i jednym z droższych w Europie vitkAC)na temat perfum link (mam cichą nadzieję że Justyna się na mnie nie obrazi za podlinkowanie jej bloga).
  • przeprowadzka do nowego mieszkania ;))
  • zmiana miejsca pracy
  • poznanie nowych fantastycznych osób

 

O tych złych nawet nie będę wspominać, bo nie są to miłe wspomnienia….

Moim noworocznym postanowieniem będzie również reaktywacja bloga;-) Bo strasznie mi wstyd przed Sabbath, pirath-em czy też pola49 to Oni namówili mnie do pisania bloga, wierzą we mnie… A jak tak bardzo nie lubię ludzi zawodzić…. ;’-(

Czasem potrzebuje potężnego kopniaka w tyłek żebym się zabrał do roboty. I mam nadzieję że tak będzie. Mam nadzieję że ten nowy rok będzie o wiele lepszy niż poprzedni, przyniesie więcej dobrego.

Tą notką żegnam się i oddalam na wymarzony spoczynek 😉

 

Informacje o teza20

Moja przygoda z zapachami zaczęła się już dawnoooo temu :) Od małego wszystko musiałem powąchać itp...Natomiast od 2007r wsiąknąłem w środowisko forum wizażu o perfumach i tak się zaczęła jazda z perfumami.I która trwa do dziś...
Ten wpis został opublikowany w kategorii Uncategorized i oznaczony tagami , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Podsumowanie roku 2013

  1. Pola pisze:

    No i pięknie jest jakiś początek na nowy rok. W kwestii kopniaków, to ja zawsze chętnie kopas w dupas to moja specjalność. AAA superowe kamyki DK w tle

    • teza20 pisze:

      Pola wiem doskonale że kopniaki to Twoja specjalność 😉 Nie mogłem się zdecydować na tło, ale chyba kamyki DK idealnie pasują. Bo zbytnio się nie zlewają i nie męczą oczu….

  2. Hexxana pisze:

    Stanowczo domagam się więcej :)))

Skomentuj

