Początek

Wypadałoby się przywitać w nowym
miejscu 🙂 Dlatego Wszystkich serdecznie witam z tej strony! Będę próbować pisać o perfumach. Mam nadzieję że mi się to uda. Bo wiem że to ciężka praca wymagająca myślenia jak i postrzegania danych zapachów, gry skojarzeń, oraz testowania wielu zapachów.

W środowisku perfumeryjnych moja postać istnieje już od bardzo dawna myślę że od listopada

2007 i dała się poznać jako osoba z dość dziwnym gustem zapachowym ;-D Czyli nic co dziwne nie jest mi obce 😉

I muszę się pochwalić przed chwilą był kurier i zostawił podarunek o Lorda Somersby ;)))) A więc oficjalnie mogę powiedzieć że jestem od teraz ambasadorem Somersby!

DSC_6177
DSC_6175
Informacje o teza20

Moja przygoda z zapachami zaczęła się już dawnoooo temu :) Od małego wszystko musiałem powąchać itp...Natomiast od 2007r wsiąknąłem w środowisko forum wizażu o perfumach i tak się zaczęła jazda z perfumami.I która trwa do dziś...
Ten wpis został opublikowany w kategorii inne i oznaczony tagami , , , , , , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

4 odpowiedzi na „Początek

  1. Pola pisze:

    Gratulacje ! 😀
    No to teraz do roboty żebym miała co w wolnym czasie czytać.

  2. Sabbath pisze:

    Noooo! Kciuki trzymam. Po trzeciej recce dodam Cię do polecanych. 🙂

Skomentuj

